Isla de Lobos naar Gran Tarajal

6 augustus 2019 - Gran Tarajal, Spanje

Gisteren zijn we heeeeeeeeeeeel langzaam naar Fuerteventura gevaren, want er was weinig wind. Er vlogen 2 vogels tegen onze visdraad. Dat vond ik heel stom van die vogels :))  's Middags kwam er meer wind. Bij het aankomen was er veel wind. De wind duwde onze boot tegen het ponton. gelukkig is er niks gebeurd. In de haven zijn twee Spaanse jongetjes met wie ik nog heel lang heb gespeeld. We hadden nog eeeeeeeeeeen kleinnnnn visje gevangen.

1. Margriet:
    6 augustus 2019
    Dag lieve Robbe, wat leuk om te lezen hoe jullie reis is geweest! Ja eigenlijk wel wat stom van die vogels! Ze moeten beter uitkijken😀.
    Je kunt al goed een verhaal schrijven!
    Fijn dat er daar jongens zijn om mee te spelen! Tot de volgende keer. Dikke knuffel.
  2. Rita Van den Berge:
    6 augustus 2019
    Dag Robbe, je zal niet (meer) weten wie ik ben maar ik wil toch even reageren. Goed van je, een blog! Hopelijk schrijf je veel op je blog. Groetjes
  3. Hilde:
    7 augustus 2019
    Ooh wat leuk voor jou! Je hebt al een mooie start genomen, PROFICIAT, Robbe! Doe zo verder, ik kijk uit naar je verhalen, veel liefs, tante Hilde
  4. Louke en Ymo:
    7 augustus 2019
    Leuk van je te horen na alle mooie foto's. We reizen zo een beetje mee, Groet van tante Louke (zus van opa Jitze) en oom Ymo
  5. Maiken Larsen:
    7 augustus 2019
    Hee Robbe, Wat gaaf deze blog. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met jou en je belevenissen en de gedachten die je erover hebt. Echt mooi dat je dit doet! Groetjes, Maiken
  6. Stan Couck:
    8 augustus 2019
    Dag Robbe, leuk om jou foto’s en video te zien en je verhaal te lezen! Heb je nog tonijn gevangen met je (weer)haakje? Ik ben ook bij de zee, maar in Bretagne. Ik heb coole krabbenpoten gevonden en op de rotsen geklommen. We moeten bijna weer terug naar huis, stom... groetjes, Stan
  7. Tante Lut:
    16 augustus 2019
    Goedemorgen Jarige Robbe!
    Bedankt voor je verhaal. Je maakt wel wat mee op jullie zeilboot zeg.
    Vandaag een speciale dag voor jou want het is de laatste keer dat er één cijfertje staat. Wel een mooike!
    Ik hoop dat Luna haar opdracht (van mij) goed heeft gebracht. Maar het is nog vroeg in de ochtend hé, jullie zullen nog aan het soezen zijn ...
    Maak er een fijne, plezierige, leuke dag van met taart en ballonnen en ook een viske, wie weet :).
    Hiep hiep hoera voor jou Robbe!
  8. Juffie Elsie:
    22 augustus 2019
    Dag lieve Robbe
    Ik zie dat je jarig bent geweest! Nog heel hartelijk gefeliciteerd! 10 jaar?
    Ik ga je blog nog lezen, ik ben net terug van Portugal.
    Groetjes Juffie Elsie xxx
  9. Juffie Elsie:
    22 augustus 2019
    Oeps sorry...je wordt 9 natuurlijk! Ik hoop dat je een leuke verjaardag had!
    Juffie Elsie xxx
  10. Robbe:
    18 september 2019
    Dank je juffie Elsie!!!!
  11. Boy Kingston:
    28 augustus 2019
    Leuk dat je ging vissen! Met mij gaat het prima. En met jou?
  12. Robbe:
    18 september 2019